Как да ползвате профила си

Преглед на профила

Можете да промените своя имейл адрес и парола във вашия клиентски профил. Ако желаете да промените своя имейл адрес, просто отидете на „Редактиране на профила“. Там можете да въведете различен имейл адрес. Можете да редактирате паролата си под „Смяна на парола“.

Забравих паролата си

Можете лесно да промените паролата си тук. Просто въведете имейл адреса на вашия клиентски профил. След това ще ви изпратим имейл с необходимата информация, за да можете да изберете новата си парола.

Бих желал да изтрия клиентския си профил

Моля, свържете се с нас, ако желаете да изтриете своя клиентски профил. Все още можете да пазарувате при нас като гост, дори след като клиентският ви профил бъде изтрит. Със сигурност се надяваме, че ще го направите! 📦

Мога ли да променя адреса за доставка/фактуриране?

Можете да промените адреса за доставка или фактуриране на отворена поръчка само чрез нашия екип за обслужване на клиенти. Моля, пишете ни чрез формата за контакт.
Моля, обърнете внимание, че промяната може да бъде направена само ако поръчката ви още не е опакована.

Ако имате клиентски профил и желаете да управлявате адресите си за доставка, можете да направите това в адресната книга. Можете също да промените адреса си за фактуриране тук под полето „Моят профил“ . Моля, обърнете внимание, че тези промени няма да засегнат вашите отворени поръчки.

Как да създам клиентски профил?

Тук можете да създадете личен клиентски профил. След това ще получите потвърждение за регистрация по имейл. Ако не получите имейл от нас, моля, проверете папката "Спам" във вашата поща. Ако имате проблеми, моля, пишете ни чрез формата за контакт.

Преглед на вашите поръчки

Под „Моите поръчки“ ще намерите преглед на най-новите си поръчки. Можете да следите статуса на вашите поръчки и да преглеждате отделните подробности за всяка от тях.

Повторна поръчка

При нас имате възможност за повторна поръчка на продукти, които сте поръчвали преди. За тази цел просто кликнете върху полето "Повторна поръчка", изберете периода от време, когато те поръчали тези продукти, и добавете в кошницата.

Можете по всяко време да добавяте в кошницата и да поръчвате и други продукти.

Какво е поръчка, направена от гост?

Можете да поръчате от нас като гост. За такъв тип поръчка не се изисква създаването на клиентски профил. Ще получите код за проследяване по имейл веднъж. Това ви позволява да проследите поръчката си. Моля, уверете се, че вашият имейл адрес е правилен. В противен случай няма да можете да получите допълнителна информация за вашата поръчка.

Отзиви за продукти

Ще се радваме, ако оцените продуктите. Отзивите са полезни за други клиенти. И те ни помагат да подобрим качеството на нашата селекция от продукти.

Можете да пишете отзиви за закупените от вас продукти в клиентския си профил в „Оценяване на мои продукти“ . Моля, имайте предвид, че няма да одобряваме рецензии, които не отговарят на нашите насоките. Когато започнете да оценявате продукт, ще намерите насоките директно по-долу. Понякога отнема известно време, докато прегледът ви се появи. Молим за малко търпение.